U kunt onze dienstverlening continu beoordelen

In de hal van het stadskantoor kunt u na uw bezoek aan onze balies uw mening geven over onze dienstverlening via de zuil met smileys die bij de uitgang staat. Wij hopen op deze manier inzicht te krijgen in hoe u, als inwoner, ondernemer of bezoeker van gemeente Middelburg, onze dienstverlening ervaart en waar die eventueel nog verbeterd kan worden.

Ook kunt u oordelen over onze digitale dienstverlening. De ‘smileys’ vindt u op een groot deel van onze webpagina’s op deze website. Zo kunt u uw mening geven over de vindbaarheid, duidelijkheid en volledigheid van informatie op onze website.

Logo smileys

Anoniem

Uw commentaar is anoniem. Wilt u dat wij contact met u opnemen? Stuur dan uw contactgegevens mee.

Aanvullende informatie

Tijdens het beoordelen van een webpagina, kunt u aanvullende informatie geven. Dit stellen wij zeer op prijs. Het geeft ons inzicht in die zaken die we kunnen verbeteren of juist goed doen. Eenvoudige aanpassingen zijn vaak snel te maken. Soms kost het meer inspanning en dus ook tijd (of geld) om zaken aan te passen aan uw wensen.

Wat doen wij met uw commentaar?

We willen u alvast laten weten welke verbeteringen inmiddels gerealiseerd zijn dankzij uw commentaar:

  • We krijgen veel reacties op de informatie op de website over belastingen. Deze pagina wordt geraadpleegd door inwoners van vier gemeenten, vanwege het samenwerkingsverband Belastingen. Uw opmerkingen helpen ons enorm om de informatie te verbeteren.
  • We kregen signalen dat u op onze website teveel moest zoeken naar een telefoonnummer of andere contactgegevens bij de aanvraag van een product zoals bijvoorbeeld bij ongediertebestrijding. Op verschillende plekken hebben we daarom ons telefoonnummer direct op die pagina's erbij gezet.
  • Ook kregen we suggesties over parkeren: wij hebben daardoor een kaartje op de website toegevoegd met hierop de parkeerzone 1 en parkeerzone 2. Ook is de informatie over de bezoekerspas geactualiseerd.
  • De reacties over de baliebezoeken van de afgelopen maanden waren nog steeds erg positief. Ze gaven ons dan ook geen directe aanleiding tot veranderingen in de dienstverlening aan onze balie. Zaken zoals korte wachttijden, deskundigheid van medewerkers en vriendelijkheid aan de balie blijven uiteraard onze aandacht houden.

Help mee, zodat wij u nog beter van dienst zijn. Geef uw mening! U kunt uiteraard ook altijd mailen naar info@middelburg.nl of het contactformulier invullen op onze website.